Avatar billede pixar13 Nybegynder
02. juni 2008 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb Viewsonic VX724 17" Skærm I Danmark?

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig denne skærm, som supplement til min nuværende skærm (som i øvrigt er samme model), men jeg kan virkelig ikke finde den nogen steder, på en DANSK hjemmeside hvor jeg kan købe den.

Jeg tror den er gået ud, men der er point til en der finder et sted jeg kan købe den.

MVH
Mads
Avatar billede darrich Novice
02. juni 2008 - 15:30 #1
Problemet er jo det er en gammel skærm, som røg på markedet i 2005/2006, og der er kommet masser af nye modeller siden.
Du skal nok være heldig at finde den hos en tidligere forhandler eller i den blå avis.

Dansupport har forhandlet den og har telefon 63159159
Avatar billede pixar13 Nybegynder
05. juni 2008 - 11:51 #2
De har den desværre ikke.

Det ser ikke ud til at jeg får den her i danmark.

Ellers, tak for dit svar :)
Avatar billede pixar13 Nybegynder
05. juni 2008 - 11:55 #3
.