Avatar billede zikzaka Nybegynder
02. juni 2008 - 12:02 Der er 6 kommentarer

C5 3.0 i Vista

Min bror står og skal have C5 og overvejer version 3.0, hans OS er Vista Business 32 Bit.

Jeg har forsøgt via søgninger på nettet for at få afdækket om 3.0 understøttes af Vista, nogen som kan give mig en afklaring på dette? Også omkring de 2 systemer rent faktisk kan arbejde sammen gnidningsløst?
Avatar billede rew Nybegynder
02. juni 2008 - 12:07 #1
Hvis han skal ud og købe C5 idag så får han ikke version 3 men version 2008(version 5) med mindre han køber den i Merlin eller lign. som lige ligger inde med nogle version 4 skiver endnu. Men de kan godt køre Vista.
Avatar billede zikzaka Nybegynder
02. juni 2008 - 12:08 #2
http://www.damsgaard.dk/default.asp?mainmenu=2 <-- De har sælger 3.0, men skal man gå efter den seneste?
Avatar billede leif Seniormester
02. juni 2008 - 12:10 #3
Hvis du alligevel skal igang fra ny, så vil jeg da gå efter ver. 2008

Ja, de skriver da godt version 3, men det tror jeg næppe er den version du får.
Avatar billede zikzaka Nybegynder
02. juni 2008 - 12:19 #4
Blev lige nød til at ringe, og ganske rigtigt jeg får Version 2008! Men 2008 og Vista arbejder udemærket sammen?
02. juni 2008 - 13:32 #5
Ja, uden problemer.
Avatar billede Flemming-lm Nybegynder
27. september 2009 - 00:08 #6
Min erfaring er at alle versioner fra 2.10 og frem kører problemløst på vista.

Flemming Lind-Madsen
Freelance konsulent