Avatar billede coladrenge Nybegynder
04. juni 2008 - 10:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Teknikker med erfaring af server drift søges til en dags opgave

Hej

vi søger en uvildig person som kan komme med forslag til opsætning af Windows 2003 server - det hele foregår i Aarhus.
Vi betaler 500 kr. timen + moms.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
04. juni 2008 - 10:12 #1
glemte at give kontakt opl. men de er
Jørgen Højrup
Systemudvikler
MJ-Software Aps
Tlf. 27246170
Email : jhc@mj-software.dk
Avatar billede futuredesign Nybegynder
04. juni 2008 - 10:27 #2
Nu er "server drift" jo mange ting og der findes nok ikke nogen, som har erfaring inden for alt slags server drift (inc. mig) Så hvis I vile fortælle lidt mere om hvilken slags server i vile have op, (mail, web, mysql, ftp osv.) Så er der nok flere som har mulighed for at byde ind
Avatar billede coladrenge Nybegynder
04. juni 2008 - 11:20 #3
Hej

Det drejer sig om at vi er en lille software virksomhed som udbyder software bl.a. ti privathospitaler. På et af disse har vi brug for en person som kan gennem gå selv opsætningen af serveren - det betyder undersøge om det hele kører som det skal og komme med forslag til eventuelle ændringer. Det drejer sig om performence tuning. Der skal ses på Windows 2003, MsSQL og sikkerhedsopsætning.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
05. juni 2008 - 07:43 #4
Hej Jørgen, se evt listerne på www.flexer.dk. Under "Find freelancer" & "Freelance lister", kan du søge på folk med netop de kompetencer du søger.
Avatar billede coladrenge Nybegynder
25. juni 2008 - 12:01 #5
Hej

Opgaven er nu løst af IT-forum