Avatar billede mikaelch Novice
05. juni 2008 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webmaster søges joomla wordpress

Ønskes at dette kunne laves i wordpress eller joomla

F.eks www.stripdenmark.dk  god nok jeg laver selvfølgelige alt tekst desuden er design er lavet på alle siderne, mangler i dette system at kunne lave ekstra sider selv

Ialt når den ene side www.stripdanmark.dk  er oppe at køre  kan jeg reelt lave resten selv , dog kunne jeg tænke mig bruge de to designe www.mandestrip.dk  www.stripper-mik.dk  der er liggende på min computere og på nettet.

Har en blå til liggende  denne siden http://web105524.ta33.talkactive.net/default.asp alt ligger der må evt. godt bruge den bookingformular i laver på www.stripdanmark.dk  evt. kopiere jeg  det selv over.

Angåde enkle andre sider laver jeg det selv , kopiere over hvad i har lavet såsom bookingformular mv.

Toplister et stk. scrips kopier selv resten til de andre sider bruges.

Laves scrips der tilpasse såsom som youtube.com så folk linker til mig når de bruger videoerne på siden på altså sin egen side.

Dansk engelsek version laver selv tekst, desig er lavet.

altså det er meget ligetil opgave overflytning kopiere , tilpasse design.

venlig hilsen

Mikael
Avatar billede saucer Nybegynder
10. juni 2008 - 09:28 #1
Hej Mikael

1. Har du fundet en udvikler til opgaven ?
2. Snakker vi og betalt arbejde eller betaling med 200point ?
Avatar billede mikaelch Novice
10. juni 2008 - 22:59 #2
Mangler stadigvæk en udvikler regner med betaling selvfølgelige med også det bliver med kontrakt , da jeg ønsker garanti at den der gerne vil lave opgaven kan finde ud af det.

Venlig hilsen

Mikael
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 11:26 #3
Du kan I tage fat i mig, jeg vil gerne hjælpe dig med siderne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk
Avatar billede mikaelch Novice
13. marts 2010 - 11:31 #4
husk sæt jeres svar som svar og jeg kan afgive point