Avatar billede kent_hansen Nybegynder
05. juni 2008 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man se hvem der er online

Findes der et program der gør at man kan se hvem der er online på MSN messenger, men enten har blokeret en eller sat sin status til offline?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juni 2008 - 07:53 #1
Pidgin, der er en MSN klon kan tilsyneladende vise om man er blokeret af andre, men om det virker ved jeg ikke.
Avatar billede machawk Nybegynder
05. juli 2008 - 22:49 #2
du kan bruge pidgin messenger. det er et gratis alternativ til windows live messenger.

på den kan så i hvert fald se om du er blevet blokeret og om folk har dig på deres venneliste...

eller er der også nogle plugins til msn messenger... bare google det...
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
20. juli 2008 - 09:57 #3
Lukker dette spørgsmål
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2009 - 13:08 #4
Fandt du en løsning?