Avatar billede kdige Nybegynder
06. juni 2008 - 11:23 Der er 1 kommentar

Opdatering af Intel RAID drivere

Der er en første gang for alt, og jeg har behov for at skulle opdatere RAID drivere på en win2003 server uden at miste data el. lign.
Er det lige ud af landevejen eller er der nogle ting man skal være opmærksom på

Intel RAID Controller: Intel(R) ICH8R/ICH9R SATA RAID Controller
og jeg vil opdatere Intel matrix RAID driver + console

Nogen der kan give mig en "best practice" til denne opgave
Avatar billede kdige Nybegynder
19. juni 2008 - 13:20 #1
har selv fundet svaret, det er lige ud af landevejen, install, genstart