Avatar billede clausjul Nybegynder
08. juni 2008 - 08:53 Der er 1 løsning

Apache hænger!

Jeg har et problem med at nogle gange kører apache processer hele tiden. Det ser ud til at en script har et uendelig løkke eller lign.

Men jeg har 30 sites på serveren og jeg har prøvet med ps auxwww|grep apache2 - men der står ikke hvilken php proces/fil som kører på de tråde. Er det muligt via en kommando finde den PHP script som er "synderen"
Avatar billede tarraq Nybegynder
25. juli 2008 - 21:25 #1
Du kan ændre php.ini til at skrive en log til f.eks. /tmp/php.log
Der vil den skrive når et script afsluttes på grund af overskridelse af max execution time, f.eks. 30 sekunder.

- Michael