Avatar billede zikzaka Nybegynder
08. juni 2008 - 16:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftninger i Outlook 2003

Jeg har tidligere set indlæg omkring samme emne hvor Outlook 2003 blokerer vedhæftede filer. Desværre er muligheden for at fjerne flueben under Indstillinger-Sikkerhed ikke tilstede i denne version. Nogen der kan fortælle mig hvordan man tillader vedhæftninger i Outlook 2003?
Avatar billede zikzaka Nybegynder
08. juni 2008 - 16:48 #1
Nu har jeg fundet følgende link: http://support.microsoft.com/kb/829982/da Er det virkelig nødvendigt at redigere i registreringsdatabasen for at kunne åbne en exe fil?
Avatar billede justrace Novice
08. juni 2008 - 20:21 #2
Det nemmeste er vel bare at "zippe" filerne. De giver ikke problemer, og du skal ikke sætte sikkerheden over styr. At åbne for .exe filer i mails er næsten som at påstå at havregrød er en form for intelligens.
Avatar billede jmlee111 Nybegynder
14. juni 2008 - 13:27 #3
Hent dette program på nettet: Outlook  attachments options af Ken Slovak, findes på:
http://www.slovaktech.com/
Det er en plug-in til Outlook, der giver dig mulighed for at bestemme hvilke extensions du vil kunne modtage. Men som det er anført ovenfor: Tænk dig om!