Avatar billede pouls Juniormester
14. juni 2008 - 13:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

overført E-mail kontoer til en nye computer.

Hej

Jeg har en computer der er død men jeg har sat harddisken over i en ny computer som jer har installeret XP og Office 2007 med Outlook express  på det var samme opsætning på den gamle computer .
Nu er mit spørgsmål hvordan jeg får overført mine E-mail kontoer til den nye computer. Jeg har kopieret
Documents and Settings\"dit  navn"\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst filen over på den nye computer men det overførte kun alle mails og kontakt personer håber at en har en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2008 - 13:55 #1
Det kan Microsoft ikke finde ud af - hverken for Outlook eller Outlook Express - hverken i v. 2000, v. 2003 eller v. 2007
Vi må derfor gøre det manuelt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2008 - 13:59 #2
Nemlig.
Avatar billede pouls Juniormester
14. juni 2008 - 15:10 #3
Tak til extend. Er ikke sikker på hvordan jeg sender point?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2008 - 17:05 #4
Velbekommen. :-)

Ellers mange tak, men jeg behøves ikke points. Så behold du dem bare for dig selv. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2008 - 13:06 #5
pouls - accepter eget svar ved at markere dit navn i boksen til venstre og klik på accepter, så beholder du point.
Hvis du ikke gør dette, har du ikke de 60 point på din konto, da de er sat af til dette spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2008 - 13:18 #6
Nemlig. :-)