Avatar billede btoe Nybegynder
15. juni 2008 - 17:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med driver til HP LaserJet P2014

Jeg kan simpelthen ikke få installeret ovennævnte printer på min computer. Jeg har prøvet på spywarefri forum - se denne tråd:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48447
Er der nogen, der har en løsning????
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. juni 2008 - 12:44 #1
Det ser ud til at du har prøvet det meste, jeg selv kan komme på.

Prøv at tilslutte printeren, og gå ind i Enhedshåndteringen og se, hvordan selve enheden har det. Den er sikkert markeret med et gult udråbstegn... - men her kan du prøve at dobbeltklikke på enheden, og "geninstallere driveren". Det kan ske det virker, når man gør det på denne måde.

Hvordan med tidligere printerhistorik - har du haft andre printerproblemer? - der kunne jo ligge rester fra en gammel defekt installation...
Avatar billede btoe Nybegynder
19. juni 2008 - 18:35 #2
Jeg har netop i dag prøvet alt muligt - og så fik jeg det til at lykkes!!
Jeg prøvede at oprette en printerport istedet for at køre det som plug & play og vupti, så virkede printeren!!!!!
Avatar billede btoe Nybegynder
19. juni 2008 - 18:37 #3
Dvs. problemet er løst - tak fordi jeg måtte bruge dette forum