Avatar billede lars_r Nybegynder
21. juni 2001 - 14:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ændring af Folders i Windows Explorer

Jeg vil gerne tilføje grene i Folders-træet i Windows Explorer. Jeg forestiller mig, at dette kan gøres ved at lave en plug-in til Explorer, og jeg mener at have set et FTP-program, der gjorde det. Er der nogen der ved, hvordan man gør, eller hvor man kan læse om det.
Avatar billede mickni33 Nybegynder
21. juni 2001 - 14:10 #1
I C++ ????
Avatar billede jpk Nybegynder
21. juni 2001 - 14:11 #2
Hvad mener du præcist, Windows Explorer viser jo blot indholdet af diske mm?
Avatar billede wisen Nybegynder
21. juni 2001 - 14:13 #3
Hmm, jeg har set et eksempel på, hvordan man laver flere kolonner; men ikke hvordan man udvider træet, så jeg er med på en lytter :)
Avatar billede lars_r Nybegynder
22. juni 2001 - 14:25 #4
Nu har jeg spurgt mig omkring, og jeg har fået en henvisning til et eksempel, der gør det jeg vil have. Eksemplet udvider bl.a. funktionaliteten af Exploren til at vise HTML-kode i bunden af vinduet, hvis der er valgt en web-side.

Da jeg altså har fundet mit svar, vil jeg nok lukke spørgsmålet. Er der nogle problemer med det?
Avatar billede jpk Nybegynder
22. juni 2001 - 14:31 #5
Helt fint, men du kan jo lige poste linket, så vi andre kan se svaret...
Avatar billede lars_r Nybegynder
22. juni 2001 - 15:53 #6
Desværre ikke. Det er et link til firmaets interne net, så det vil du jo nok ikke få glæde af ;-)
Avatar billede lars_r Nybegynder
22. juni 2001 - 16:13 #7
Et svar at lukke af på!