Avatar billede Trez Seniormester
17. juni 2008 - 22:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firefox 3

Nogen der ved hvordan man stopper den fra at give ens bogmærker som muligheder når man taster en URL ind???

F.eks. skulle jeg ind på Firefox' hjemmeside og se efter noget, og så gav den mig ellers alle de bogmærker jeg havde der begyndte med F som muligheder i scroll down menuen, ikke ligefrem det jeg gider glo på hver gang jeg taster en url ind.

Nogle gange laver de fandme softwaren for idiotisk.
Avatar billede gratis Nybegynder
17. juni 2008 - 23:06 #1
du gør sådan her:

The first step, in the address bar, enter in
about:config

It should give you some warning. Just disregard it.

In the search bar, enter:
browser.urlbar

Next, change the browser.urlbar.maxRichResults integer to 0.
(Double click and enter in 0 instead of current number)

browser.urlbar.autofill to false!

Fundet her, http://www.ghacks.net/2008/06/14/firefox-3-location-bar-controversy/
Avatar billede Trez Seniormester
17. juni 2008 - 23:35 #2
Takker :)

smid et svar og points er dine :)
Avatar billede gratis Nybegynder
17. juni 2008 - 23:56 #3
Hej, godt du ku bruge det :) jeg samler ikke på point, så snup dem selv.
Avatar billede Trez Seniormester
18. juni 2008 - 00:25 #4
oki takker :)