Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. juni 2008 - 10:49 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Bubbers badekar

Hej

Ja det er lidt underligt det her spørgsmål men vi sad for godt en uges tid siden og kom ind på en diskussion omkring bubber og hans udsendelse i badekaret. Han blev vist vist i Morgenflimmer (Vist i "Sytten-nul-dut") men selve  diskussionen faldt på spørgsmålet:

- Havde bubber horn i den kasket/hat han havde på når han sad i sit badekar?

Nogle mente selvfølgelig ja og andre nej og så tænkte vi at google måtte kunne hjælpe. Men nej, det er ikke lykkedes nogen at finde noget billede eller videoklip der beviser enten det ene eller det andet.

Derfor tænkte jeg at nogle herinde måske var lidt bedre til og hitte et billede eller et videoklip?

På forhånd tak
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. juni 2008 - 12:50 #1
Søgte lidt... kunne dog ikke finde noget - men mener bestemt der var horn :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2008 - 13:42 #2
"Bubber sad i sit badekar iklædt overalls, "Karlsson på taget-kasket" (en propelhat) og en stribet trøje og viste børnetegninger og talte. Hans ene ben hang for øvrigt altid ud over siden på badekarret."

Sådan husker jeg det nu også...
Ikke horn....
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2008 - 13:43 #3
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. juni 2008 - 15:50 #4
Hmm ja sådan var det også blandt dem der var i diskussionen. Nogle mente ikke han havde horn og nogle mente han havde. Så vi forsøger og finde et billede der kan opklare det :o)

John_stigers> jeg nægter og godtage den kommentar hihi - jeg er en af dem der mente han havde et eller to horn i sin kasket ;o)
(ment i sjov)
Avatar billede zagger Juniormester
18. juni 2008 - 21:55 #5
Fandt lige temasangen i min søgen.
http://youtube.com/watch?v=6TCqlnKs8XI

Tror det bliver svært at finde billeder eller videoklip.

Men er 100% sikker på at det var horn han havde i sin kasket.  ;)
Avatar billede lennart Nybegynder
19. juni 2008 - 12:37 #6
send da en mail til tv2 og/eller bubber...Det tror jeg er den letteste måde at finde ud af det...
Avatar billede chico Nybegynder
19. juni 2008 - 12:58 #7
Hørte lige på jobbet at der var denne tråd, så søgte lige på Bubber, fandt dette billede http://www.matrixfilm.dk/gfx/scrapbog/bubber.jpg zoomer man ind kan man godt skimte hornene på hans omvendte kasket...
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2008 - 13:30 #8
Jeg kan nu se en propel...
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2008 - 13:30 #9
(Nej man kan sgu ikke se en skd på det billede ;))
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. juni 2008 - 15:42 #10
Ja det er ikke nogen nem opgave. Og ja jeg havde også tænkt på og skrive til Tv2, men jeg spurgte herinde fordi det kunne være nogle der var bedre end mig på søge tangenterne :o)

chico> den er gooodt nok svær og udlede noget ud fra men nice forsøg! :o)
Avatar billede chico Nybegynder
19. juni 2008 - 18:01 #11
Så fik jeg fat i bubber, han skriver...

Der var både horn og proppel, og så var den lyserød med hjerter, jeg havde den kun på fordi jeg havde tabt et væddemål...

Så det ser ud til vi alle får ret..
Avatar billede lennart Nybegynder
22. juni 2008 - 16:03 #12
jeg fik fat i bs han siger bubber er en tøsedreng...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
23. juni 2008 - 14:43 #13
Chico> med fare for at blive til grin - men er det seriøst?
Har du evt. fået et eller andet billede der kan af-/bekræfte det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2008 - 20:37 #14
Han kan vel bare kopiere hele mail herind ;)
Avatar billede chico Nybegynder
23. juni 2008 - 20:41 #15
Vel er jeg seriøs, ellers er jeg blevet taget ved næsen. Men når man har hans navn, så kan man jo søge på oplysningen, der er ikke så mange ved det navn.. Har ikke fået det pr mail, men pr sms, og det er lidt svært at kopiere ind på eksperten..
Avatar billede norbert_ Nybegynder
23. juni 2008 - 21:14 #17
Avatar billede maniacdog Nybegynder
30. juni 2008 - 11:35 #18
Ved en oprydning i et pulterkammer fandt vi faktisk et gammelt kassettebånd med dette:

http://peecee.dk/upload/view/121331

Så han havde altså horn ;o)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
30. juni 2008 - 11:39 #19
Så havde chiko altså ret :-)
Avatar billede chico Nybegynder
18. maj 2009 - 16:00 #20