Avatar billede damkilde Nybegynder
20. juni 2008 - 09:42 Der er 2 kommentarer

flytte hjemmeside

Er der en der kan hjælpe mig med at flytte min hjemmeside over til et andet server/webhotel

Kim
Avatar billede osigaard Nybegynder
20. juni 2008 - 13:12 #1
Har du FTP-adgsng hos nuværende webhotel ??

Hvis det er tilfældet, så kopier via FTP, hele hjemmeside-mappen med undermapper, hjem på din computer.
Når redelegering (navneserver ændring) er klaret med DK Hostmaster A/S, du skal overfor DK Hostmaster A/S, godkende/bekræfte at din hjemmeside flyttes til andet webhotel, og dermed anden navneserver.
Når du har godkendt redelegeringen, skal du via FTP, koble dig op på dit nye webhotel og kopiere de filer og mapper op, som du hentede på det gamle webhotel.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
20. juni 2008 - 19:06 #2
Og hvis der er en database tilknyttet skal du lave en backup via fx phpmyadmin og uploade den til din nye side