Avatar billede supermanden Nybegynder
22. juni 2008 - 18:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal man ha pas med til Tyskland

hej exp

Vi er nogle der sidder og snakker om, om man skal ha pas med til Tyskland. Nogen mener ja, vi er 2 der mener nej men skal ha f.eks sygesikringsbevis med

men hvad er det rigtige ?????
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
22. juni 2008 - 18:47 #1
Man skal have pas med. Eneste forskel fra 'gamle dage' er at man ikke skal vise det ved grænsen. Hvis du eksempelvis lejer et hotelværelse, så er det hotellets opgave at tjekke passet, så de skal se det.

punkt 3:
http://www.eu-oplysningen.dk/emner/schengen/spsv/
Avatar billede supermanden Nybegynder
22. juni 2008 - 19:03 #2
takker