Avatar billede wormu Nybegynder
24. juni 2008 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skifte mellem at printe i farve og i sort/hvid

Hej.
Jeg har lavet et program i VBA der opbygger nogle labels i farver. Vi har en farveprinter, der som default er sat til at printe alt i sort/hvid, med mindre man selv i printerens egenskaber vælger andet.

Kan man - via VBA - tilgå printerens egenskaber, således at dokumentet automatisk bliver printet i farver uden at brugeren skal ind og pille i printerens egenskaber ?
Avatar billede perhol Seniormester
24. juni 2008 - 13:37 #1
Makrooptageren er din ven. Prøv at gøre det ønskede med makrooptageren sat til.
Avatar billede wormu Nybegynder
24. juni 2008 - 14:26 #2
Ja makrooptageren er ganske rigtigt min ven - bare ikke når det drejer sig om printerens egenskaber.... i det tilfælde optager den ingenting overhovedet....
Avatar billede perhol Seniormester
24. juni 2008 - 14:53 #3
Tja, "prøve selv før jeg kommenterer" kunne så passende være min ven ;-)
Avatar billede wormu Nybegynder
21. juli 2008 - 13:55 #4
lukker