Avatar billede sonysoccer Nybegynder
09. juli 2008 - 19:00 Der er 6 kommentarer

Delemappe virker ikke.

Jeg har et problem med mine delemapper. Efter at have formateret min pc, kan jeg ikke få mapperne til at virke, jeg får at vide at delemappen i øjeblikket ikke kan synkroniseres.

Jeg kører Windows Live Messenger 8.1 og har installeret Office 2007.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. juli 2008 - 22:08 #1
Det er jo ikke fordi jeg vil väre nederen, men du er i den forkerte kategori mester.
AOL Messenger er ikke det samme som MSN
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
17. juli 2008 - 23:02 #2
aaaahh nu er du godt nok nederen :-)

Kan du fortælle mig hvor jeg så skal stille mit spørgsmål og hvad er AOL Messenger?
Avatar billede tha_painter Nybegynder
18. juli 2008 - 09:30 #3
du skal stille dit spörgsmäl i kategorien MSN. AOL er en browser (bruger den faktisk lig e nu :b ) lige som internet explorer. Selvfölgelig har AOL osä prövet at overgä MSN, sä de lavede deres egen messenger.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
18. juli 2008 - 09:30 #4
altsä Eksperten : Spørgsmål & Svar : Programmer :: Chat :: MSN
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
18. juli 2008 - 10:40 #5
Mange tak tha painter, jeg prøver der :-)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
20. juli 2008 - 12:06 #6
det var så lidt :b