Avatar billede face Nybegynder
11. juli 2008 - 10:28 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Betaling af domæne

Hejsa,

Jeg har opsagt et domæne før mit abonnement udløber. Men de vil alligevel have mig til at betale for et års abonnement fordi jeg ikke har opsagt abonnementet 45 dage før.

Jeg kan godt forstå at der skal være ca 30 dages opsigelse. Så fair nok vil jeg godt betale for en ekstra måned, men kan de forlange at jeg skal betale for et helt år?

Mvh
Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juli 2008 - 10:31 #1
Hvade står der i deres betingelser???
Avatar billede face Nybegynder
11. juli 2008 - 10:36 #2
Øv, jeg havde overset det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2008 - 10:37 #3
...og en anden gang, så lad være med at købe webhotel, domæne osv et sted hvor man kræver opsigelse. Der er faktisk ganske fornuftige steder, hvor man bare skal lade være med at betale en opkrævning, og så er den sag ude af verden.
Avatar billede face Nybegynder
11. juli 2008 - 10:40 #4
Har du et par eksempler?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2008 - 11:00 #5
Jah, unoeuro.com, gigahost.dk, ... der er flere - det er bare at læse betingelserne.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2008 - 11:00 #6
.....og selvfølgelig alle udenlandske, der ikke kan eller vil bruge dansk inkasso ...
Avatar billede face Nybegynder
11. juli 2008 - 11:13 #7
Kan i ikke begge to komme med et svar, John for at få mig til at åbne øjene og Erik for at komme med en god ide :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juli 2008 - 11:48 #8
Nej tak.
Avatar billede lynch Nybegynder
13. juli 2008 - 00:06 #9
Prøv Dinhost.net....
Avatar billede face Nybegynder
15. juli 2008 - 09:08 #10
john og erik, hvis i vil have points for det så hiv fat i mig...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2008 - 12:49 #11
Det er ok :)