Avatar billede 2800a Nybegynder
11. juli 2008 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nvidia 8600 gts alt for varmt?

hey eksperter :) anders her.
jeg har lige givet mit gamle 8600 gts kort væk men min ven siger det bliver alt alt for varmt. jeg har ikke brugt det i lang tid og har aldrig overclocket det eller skiftet thermal paste.
jeg kiggede lidt på det og everest siger 64-67 IDLE og 80 i de fleste spil. jeg spillede lidt crysis og da jeg gik ud så jeg det var på 90 grader hvorefter jeg endte med en blå skærm.

det er for varmt er det ik?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
11. juli 2008 - 16:47 #1
Jo.
Avatar billede kfz Nybegynder
11. juli 2008 - 22:49 #2
lyder som om han har rigtig dårlig luftcirkulation i hans computer. han skal minimum have en blæser bag i kabinettet, og en i fronten er nærmest også et krav.
Desuden må der ikke være støv eller for meget kabelrod i computeren.
Avatar billede 2800a Nybegynder
11. juli 2008 - 23:02 #3
hey kfz yup du havde ret xD. hans køler bagpå var gået i stå, kabelrod og så var der støvet. vi rensede hele skidtet og nu køre det super. 46 idle og 60 efter lang tid crysis. tusinde tak :)
Avatar billede 2800a Nybegynder
11. juli 2008 - 23:03 #4
hvis du lige smider et svar så skal jeg acceptere :)
Avatar billede kfz Nybegynder
11. juli 2008 - 23:10 #5
lækkert at det ikke var defekt hardware, her er et svar.

Hav en god weekend :)
Avatar billede 2800a Nybegynder
11. juli 2008 - 23:22 #6
ja det skønt xD, det er jo godt nok blevet et lidt gammelt kort efterhånden. men det kan da stadig klare cod4 på max settings men crysis skal være på low :p

og en god weekend til dig også :)