Avatar billede dizox Nybegynder
11. juli 2008 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til a finde ud af hvilket grafik kort

Hej jeg har formateret min computer og installert Vista på den. så har jeg været så dum og smide min driver cd væk til mit grafik kort. nogle der har en måde man kan finde ud af hvilket det er? det enesete jeg ved er at det er et nVidia. men hvilket et ved jeg ikk
Avatar billede kfz Nybegynder
11. juli 2008 - 22:17 #1
download dette program http://www.techpowerup.com/downloads/1124g/GPU-Z.0.2.5.exe

det skulle gerne fortælle dig hvilket grafikkort du har
Avatar billede dizox Nybegynder
12. juli 2008 - 09:37 #2
tak gider du komme med et svar så du kan få point for det:)
Avatar billede kfz Nybegynder
13. juli 2008 - 13:30 #3
jamen det får du her, glad for at kunne afhjælpe dit problem :)