Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
16. juli 2008 - 12:25 Der er 7 kommentarer

Søger hjælp til at få lavet et logo og et topbanner.

Goddag alle sammen.
Jeg er i fuld sving med at lave en webshop, og mangler en til at lave et logo og et topbanner. Det er en lystfiskerbutik,og det må banner og logo gerne indholde noget omkring. Navnet Grejspecialisten.dk må gerne være på begge ting.
Hvis der er nogle tvivl så spørg.
det skal være 120px høj
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2008 - 13:07 #1
Hvor bred skal den være og hvad med farver?

Mvh
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
16. juli 2008 - 13:50 #2
Farverne må gerne passe ind i det her tema hvis det kan lade sig gøre. Bredden tja det skal passe her ind er ikke helt gode venner med breden på tingene=) http://1234359.shop11.dandomain.dk/shop
Avatar billede -flow- Nybegynder
16. juli 2008 - 14:03 #3
Som lystfisker og designer synes jeg at jeg er ret velegnet til opgaven :-)
Skriver en mail senere...
Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
16. juli 2008 - 14:14 #4
-Flow- Skriv til carphunter12@hotmail.com
Hvis du kan få fiskegrej som betaling ville det være fint med mig hvis du altså skal have noget for det. Men Hvis U-man laver noget vil jeg os meget gerne se det.

Mvh Lasse Petersen
Avatar billede helle100 Nybegynder
16. juli 2008 - 16:18 #5
Jeg kunne forestille mig noget i stil med dette http://gemdet.nu/3/73118gseks.jpg hvor der i de tre cirkler kan være billeder af noget af det du sælger
Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
17. juli 2008 - 10:41 #6
helle100.

Det lginer desværre for meget det som voress tidligere webmaster lavede, hanhavde det også meget med at lave teksten sådan der og ikke mindst hans runde buer eller bolde=) DEsværre bryder mig ikke om det, teksten kunne være fed hvis det blev lavet om i fiske tema ligesom på www.grejsiden.dk

Håber jeg for lov til at se noget mere! PS udlover 250points til den der kommer med det rigtige, opretter bare et andet spørgsmål nå  det er fundet så afregner vi!
Avatar billede lamoe Nybegynder
15. november 2008 - 14:31 #7
Hejsa
Hvis du skriver en mail til mig så kan jeg lave et til dig, min e-mail er: mikkelg@yahoo.dk
Husk at beskriv hvad der skal på..
(Gør det gerne gratis)

Lamoe/Mikkel
Mikkelg@yahoo.dk