Avatar billede bakobjak Nybegynder
18. juli 2008 - 22:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte XP

Hej.
Der er installeret xp på maskinen, men den starter og når man skal til at logge på giver den blå skærm og skriver unbootebel disc. Hvis man prøver på at reparere windows, så skriver den at disken er tom.
Er der nogle som har et forslag til hvordan man løser den?

På forhånd tak
Avatar billede hcma Novice
18. juli 2008 - 23:20 #1
du kan forsøge at genskabe boot-sektoren
http://www.hcma.dk/tips81to90.htm#no89
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juli 2008 - 01:10 #2
"Hvis man prøver på at reparere windows, så skriver den at disken er tom."
Hvordan har du forsøgt at reperere XP ? Kan du se harddisken i bios?
Avatar billede bakobjak Nybegynder
19. juli 2008 - 10:38 #3
Jeg kan sagtens finde den i biosen, og dengang den ikke ville starte så prøvede jeg at starte windows, så ville jeg se om den kunne starte
Avatar billede hcma Novice
19. juli 2008 - 10:55 #4
har du prøvet det jeg skrev ??
Avatar billede bakobjak Nybegynder
19. juli 2008 - 11:24 #5
ikke endnu, prøver det senere i dag :-)
Avatar billede off-line Nybegynder
19. juli 2008 - 13:05 #6
For mig er det sort snak:)
Avatar billede bakobjak Nybegynder
22. juli 2008 - 23:56 #7
Hcma, kan du ikke skrive dit forslag som et svar, så jeg kan give dig point. Jeg kan ikke kvittere med point på en kommentar
Avatar billede hcma Novice
26. juli 2008 - 21:00 #8
svar :o))))))))