Avatar billede tmi Nybegynder
19. juli 2008 - 20:27 Der er 2 kommentarer

PCI-X kort

Hejsa,

Hvem skal man hive fat i, hvis man skal have udviklet et PCI-X kort?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
21. juli 2008 - 10:32 #1
Uden overhovedet at kunne hjælpe dig kunne jeg godt lide at vide, hvad du skal bruge kortet til?
Avatar billede tmi Nybegynder
21. juli 2008 - 14:06 #2
Det er indviklet :-) Men det er en idé jeg har fået, der kan gøre rigtig mange ting både alm. computere og servere over 1000 gange hurtigere. Jeg skal bruge det i forbindelse med mit firma nu, men jeg ved ikke hvilken virksomhed jeg skal henvende mig til for at få det udviklet.