Avatar billede kent_hansen Nybegynder
20. juli 2008 - 10:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wordpad prøver at starte alle EXE filer

Efter en gundig rengøring samt virusscan kan jeg ikke længere starte EXE filer - Hver gang jeg vælger en exe fil, prøver Wordpad at starte den. Det samme sker hvis jeg prøver at vælge sysem gendannelse og lign.

Hvad skal jeg gøre
Avatar billede riversen Nybegynder
20. juli 2008 - 10:33 #1
ser ud til at der er lavet en associering mellem .exe filer og wordpad. Dette kan du fjerne i control panel --> default programs
Avatar billede kent_d Nybegynder
20. juli 2008 - 10:53 #2
Hej Riversen - Jeg regner med at du mener det der hedder "Knyt en filtype eller protol til et betstemt program" - I denne liste kan jeg ikke finde EXE.

Og søger jeg under hvilken filtyper der åbnes med Wordpad vises der ingen
20. juli 2008 - 10:58 #3
Avatar billede kent_d Nybegynder
20. juli 2008 - 11:33 #4
Karise Larry - Jeg kører med Windows Vista - Jeg kan ikke få lov til at køre denne fil
20. juli 2008 - 13:48 #5
... HøjreMusseTast - Kør som Administrator ...
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
02. december 2011 - 17:03 #6
Sag lukket
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
02. december 2011 - 17:05 #7
Sag lukket