Avatar billede qln Juniormester
22. juli 2008 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dynamiske diagrammer

Jeg har et diagram (graf), der viser den historiske udvikling uge for uge. Hver uge kommer der altså en ny dato og et nyt tal til, hvorfor grafen skal afspejle dette.
Problemet er at grafen ikke udvides dynamisk i takt med at den nye dato og tal kommer på. Den benytter kun det fastdefinerede Data Range, hvorfor jeg manuelt skal ind og ændre dette.
Avatar billede qln Juniormester
24. juli 2008 - 14:25 #2
Takker. Sender du et svar?
Avatar billede rosco Novice
24. juli 2008 - 19:05 #3
svar