Avatar billede BanditMit Praktikant
26. juli 2008 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man bruge et AP til at gøre netværket trådløst?

Hej
En af mine venner har fået et access point og mit spørgsmål er så om man kan bruge det til at gøre netværket trådløst?

Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2008 - 20:58 #1
Ja, det skulle der ikke være nogen problemer i.
Avatar billede BanditMit Praktikant
26. juli 2008 - 21:22 #2
kan du også guide mig igennemhvordan? Jeg har kun gjort det 2 gange før med routere
26. juli 2008 - 21:35 #3
Der står en masse her ->> http://www.bufferzone.dk/IT%20sikkerhed/trådløs%20it%20sikkerhed.htm

Men _kan_ muligvis gøre dig endnu mere forviret *S* ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2008 - 21:54 #4
Kig på det link - fatter du ikke hvad der står så må jeg prøve at gør det mere enkelt :)
Avatar billede BanditMit Praktikant
26. juli 2008 - 23:31 #5
Jeg siger mange tak for hjælpen begge 2 men nu køber vi bare en router. Point til den første der svarer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juli 2008 - 23:46 #6
Tjah ;)