Avatar billede sense-i Nybegynder
27. juli 2008 - 12:17 Der er 1 kommentar

Computer går i blå skærm ved spil og samtale via skype samtidigt

Hej eksperter.
Jeg bruger en vista home 32bit.
Når jeg spiller spil som f.eks. counter-strike og har en samtale kørende via skype på samme tid, så lukker den både spil og skype ned. Samtidigt går den i blå skærm.

Min bror har en computer der er 100% som min. Samme hardware, software og opdateringer.

Har i nogen ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
27. juli 2008 - 14:18 #1
fejlkoden ville jo være en stor hjælp ;)