Avatar billede der_kommandant Praktikant
31. juli 2008 - 09:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Telsey fibermodem fra Midtvest Bredbånd

Hej alle eksperter.

Jeg vil høre om der skulle være nogen der har erfaringer med Telsey fibermodemet der bliver leveret sammen med Midtvest Bredbånd.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg får adgang til at konfigurere det med bl.a portforwarding og lign.
Avatar billede prinneh Nybegynder
06. oktober 2009 - 13:03 #1
Hei kommandant,

Du er sikkert nået frem til svaret, som selvfølgeligt er at ringe til din udbyder. Jeg har selv samme modem som du, og har ingen 'direkte' mulighed for at konfigurere det selv. I stedet skal jeg logge ind på min udbyders hjemmeside, som her har en undermenu ('firewall'), hvor kan kan vælge hvilke porte, som man ønsker at åbne. Svaret er helt sikkert det samme for dig. Hvis du har en trådløst router tilsluttet, så husk også at lave, eksempelvis, port forwarding der, selvom det ikke var nødvendigt i mit tilfælde. Du kan tjekke om din portforwarding har været en succes på:
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/

venlig hilsen,
prinneh
Avatar billede der_kommandant Praktikant
08. november 2010 - 08:03 #2
Lukker denne tråd..