Avatar billede dunderfjert Nybegynder
01. august 2008 - 12:46 Der er 6 kommentarer

Paypal erfaringer.

Bruger nogen af jer Paypal ?
Hvis så hvad erfaringer er der at dele ud af.

De må leve af noget, hvad tager de i gebyr for at servicen ?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. august 2008 - 13:11 #1
De tager gebyrer for modtagelse af penge gennem paypal, men ikke betaling med paypal.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
01. august 2008 - 20:23 #2
Er det alt ?
Ingen har erfaringer med dem/det ?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. august 2008 - 20:37 #3
Det var svar på deres gebyrer.
Jeg bruger paypal, og det fungerer ganske udmærket. Indtil videre har jeg kun brugt til betalinger (uden problemer).
Snart vil jeg dog også bruge deres modtage betalings funktioner, dem kan jeg endnu ikke sige noget om.
Men du behøver ikke frygte at bruge paypal, det er en meget god service.
02. august 2008 - 14:03 #4
Jeg har brugt det til betaling 1 gang. Og det gik fint.

Jeg vil lige gøre opmærksom på et phising site paypai, som skulle ligne paypal, de bruger et stort i for at sløre deres fupnummer.
Avatar billede borrisholt Novice
04. august 2008 - 12:37 #5
PayPal tjener penge på at geare kursen ... De giver diig en maginal dårligere kurs, når du omregner ..

Endvidere skal du hæve penge fra din PayPal koster det penge ..

Jeg handler meget på Ebay, og bruger der rigtigt meget ... Det er supernemt 3 klik med musen og man har betalt sine varer ...

Jens Borrisholt
Avatar billede bjornicle Nybegynder
04. august 2008 - 14:15 #6
Husk at selvom paypal fungere som en bank, saa er de ikke en bank, men et privat firma. Derfor kan de lovligt tilbageholde dine penge naar de vil og lige saa laenge de vil for hvilken grund de syntes.

Du kan laese mere om dette paa www.paypalsucks.com