Avatar billede sjat Nybegynder
01. august 2008 - 14:28 Der er 7 kommentarer

Vurdering af Cykelhjelm.com

Hej Eksperter,

Jeg er ved at starte Cykelhjelm.com op, og ville gerne høre Jeres vurdering af sitet.

Shoppen er en Dandomain løsning, så der er nogen funktionalitetsmæssige begrænsninger, som jeg ikke selv er 100% herre over.

Jeg hører meget gerne kommentarer på design og usability!

Mange tak!

/Anders
Avatar billede sjat Nybegynder
01. august 2008 - 14:32 #1
...og for de dovre er der lige et link her :o)

http://www.cykelhjelm.com
Avatar billede dasch87 Nybegynder
01. august 2008 - 15:04 #2
Super fed side, jeg har intet negativt at sige om den. Jeg har ikke umiddelbart stødt på nogen funktionelle fejl eller noget.
Jeg syntes at siden virker meget professionel, og samtidig "hip". På ingen måde kedelig. Derudover virker det, ud fra sitet at dømme, at i er en seriøs virksomhed som man kan stole på.
Derudover er den yderst brugervenlig.
/Dasch
Avatar billede sjat Nybegynder
04. august 2008 - 14:50 #3
Dasch87>  Tak for din kommentar.

Er der ikke andre der har noget at bidrage med? :o)
Avatar billede zips Juniormester
05. august 2008 - 04:54 #4
Nu du beder om flere kommentar vil jeg da godt sige noget, først er det et flot design og siden funger godt, men at siden blive hvid hvergang man skifter side er meget irriterende at se på, hvis det så blot var et meget kort glimt, men det er det ikke, så lidt farve på den baggrund ville gøre den mere venlig mod øjet :-)
Avatar billede sjat Nybegynder
05. august 2008 - 15:18 #5
zips> tak for feedback, kan godt se den er lidt sløv til at loade siderne. Jeg må se om det er noget jeg har mulighed for at lave om på.

Hvis i vil have point må i lige poste et svar. :o)
Avatar billede stamon Nybegynder
06. august 2008 - 12:32 #6
Din side er utrolig flot og brugervenlig! Rigtig godt gået ;)
Dog synes jeg godt at dine "produkt-knapper", såsom Bern, O'neal, Nutcase og TSG kan være en anden farve når man trykker på dem. Man skal kunne se, at det er det mærke man har valgt. Ellers rigtig godt :)
Avatar billede KimK1703 Nybegynder
20. februar 2012 - 21:59 #7
Personlig er jeg ikke så meget til din menu struktur, men det er måske bare en smagssag. Har du egentlig flere cykelhjelme end dem her, http://justcool.dk/cykelhjelme-79/ ?