Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
05. august 2008 - 15:42 Der er 7 kommentarer

Design på Banner og Logo

Hej alle sammen. Jeg står lidt med håret i postkassen, der er mindre end en måned til jeg skal åbne min nye internet fiskergrejs butik. Og jeg mangler stadig et banner og evt. et logo. Derfor søger jeg en dygtig grafiker til at lave det. Det skal gerne passe til resten af siden :http://1234359.shop11.dandomain.dk/shop/frontpage.html
Det må gerne kunne ses det har noget med fiskeri at gøre og navnet Grejspecialisten.dk skal også indgå udover det er der FRIE hænder.
( Det banner der er der i forvejen er nemlig UTROLIG ringe )
Håber meget på der er en der springer på! Hvis i kræver betaling så bliver det i form af fiskegrej.

På forhånd tak.

Mvh Lasse Petersen / Grejspecialisten
Avatar billede no_doubt Nybegynder
05. august 2008 - 15:51 #1
msn: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede minus Nybegynder
05. august 2008 - 16:09 #2
Hej,

Vil tage et kig på det iløbet af de næste par dage. :o)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
www.retard.dk

http://rokhstar.deviantart.com/gallery/#Web
http://rokhstar.deviantart.com/gallery/#Logos
Avatar billede ebea Ekspert
05. august 2008 - 16:32 #3
Har du selv en mail adresse, til forslag.
Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
05. august 2008 - 16:45 #4
I må gerne sende jeres forslag til carphunter12@hotmail.com
Avatar billede ne-no Nybegynder
06. august 2008 - 13:03 #5
Havde lige lidt tid til overs om morgenen så lavede lige et udkast til et banner for dig. Har smidt det ovenpå dit site, så du kan se det.

http://www.neno.dk/grejspecialisten.jpg
Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
06. august 2008 - 16:34 #6
Jeg vil sige tak til jer alle sammen som har bidraget med noget i denne sammen hæng, men jeg har fundet mit nye banner.
Det kan ses på grejspecialisten.dk efter den 1.September eller i en midlertidig udgave på linket som er angivet tidligere i dette spørgsmål.

Mvh Lasse Petersen / Grejspecialisten.dk
Avatar billede lassepeterseb Nybegynder
06. august 2008 - 17:26 #7
Hej