Avatar billede maledictine Nybegynder
05. august 2008 - 19:53 Der er 5 kommentarer

problem med opløsning på Viewsonic VX2235WM

Jeg har for nyligt installeret Vista Ultimate 64bit, og har smidt alle mine drivere ind osv.

Men af en eller og anden sjov grund kan jeg ikke få højere opløsning end 1024 x 768 på min skærm.
Har så prøvet at være inde på Viewsonics side for at hente deres vista 64 bit driver men det hjalp lige fedt...

Er der nogen der kan hjælpe?? For det driver mig til vanvid med den her størrelse...
Avatar billede john.doe Nybegynder
07. august 2008 - 10:58 #1
er sikker på at du ikke har fået installeret driver til grafikkortet, evt. er der en fejl i den driver du har installeret.
Avatar billede maledictine Nybegynder
07. august 2008 - 21:57 #2
Så skulle der være en fejl inde fra Nvidias side af, har nemlig hentet den direkte derfra
Avatar billede maledictine Nybegynder
08. august 2008 - 19:37 #3
Nu har jeg prøvet de fleste ældre drivere inde fra Nvidia's side der ikke er Beta version. Og det lader til når jeg IKKE har nogen driver installeret så fungerer mine opløsnings muligheder ganske fint...
Jeg fatter det ikke...
Avatar billede john.doe Nybegynder
09. august 2008 - 12:09 #4
så er der jo ingen tvivl om at det er en forkert driver du henter hos nvidia
Avatar billede maledictine Nybegynder
11. august 2008 - 19:32 #5
forklar mig hvordan den kan være forkert hvis jeg i de muligheder man skal vælge vælger vista 64bit og mit kort. Ja jeg forstår det ikke...