Avatar billede freddyf Nybegynder
07. august 2008 - 22:38 Der er 2 kommentarer

Problem med airport express på PC

Jeg har tidligere i dag installeret airport express i min lejlighed. Jeg har fået det til at virke på min MAC, men har store problemer med min PC.

Problemet er:
Jeg kan sagtens se netværket som airport expressen udsender, men jeg kan ikke etablere forbindelse til det. Hver gang jeg prøver at connecte til forbindelsen siger den at netværket muligvis ikke er inden for rækkevidde, hvilket ikke kan passe da airporten er 1 meter væk.

Jeg har også prøvet at finde airport expressen med airport værktøjet på PC'en men den kan ikke finde nogen airport base når den søger.

Jeg tænker at det måske kan være mit netværkskort i PC'en der er for gammelt? Det er et Winbond W89C33 mPCI 802.11 Wireless Lan Adapter. Det er desuden skide svært at finde drivere til netværkskortet.

Men er der nogle der kan komme med nogle forslag, eller som kan se at mit netværkskort simpelthen ikke kan connecte til airporten?
Avatar billede freddyf Nybegynder
07. august 2008 - 23:47 #1
eller bare nogen der har hørt om noget tilsvarende.. eller som kan se hvor problemet kan ligge?
Avatar billede freddyf Nybegynder
08. august 2008 - 16:13 #2
INGEN?!?!?!

200 bobs der er på spil her :)