Avatar billede neonman Nybegynder
11. august 2008 - 15:48 Der er 1 løsning

PDO og unbuffered problem

sider med dette problem
--------------------------------------
SQL Failure: [HY000] Cannot execute queries while other unbuffered queries are active. Consider using PDOStatement::fetchAll(). Alternatively, if your code is only ever going to run against mysql, you may enable query buffering by setting the PDO::MYSQL_ATTR_USE_BUFFERED_QUERY attribute.
---------------------------------------

Det kommer af at jeg forsøger at lave 2 stored procuder kald i mit PHP kode, nogle der har været udsat for samme problem eller bare ved hvordan man løser det har fundet forskellige ting på nettet men det løste ikke mit problem håber nogle her inde kan hjælpe mig med dette problem :/
Avatar billede neonman Nybegynder
28. oktober 2008 - 12:10 #1
lukker spg.