Avatar billede nielle Nybegynder
13. august 2008 - 09:42 Der er 1 løsning

Redde mine SMS'er før at jeg sender min mobil til reperation

Min telefon skal til reparation, og jeg vil gerne sikre at jeg har mine oplysninger bagefter - til hvis de nu resetter den helt, eller jeg ender med at få en ny.

Telefonen køre MS Windows Mobile 6.0.

Jeg har fundet det meste, men mangler lige mine SMS’er. Jeg har muligheden for at gemme dem på SIM kortet, men det vil jeg helst ikke da jeg alligevel snart regner med at sætte et SIM kort i fra en anden teleoperatør.

Jeg ville helst have SMS’erne på en form hvor at de kan ”køres” ind i telefonen som om intet var hent. En slags backup og restore. Jeg kan dog også leve med at have dem som f.eks. txt-filer.

Lige nu står jeg der hvor at jeg ikke en gang kan finde de filer som SMS’erne er gemt i. De ligger ikke p.t. på SIM kortet, og jeg kan ikke finde dem i filsystemet (men jeg kigger jo nok det forkerte sted).

Et relateret spørgsmål (ville kunne løse problemet): Er det muligt at synkronisere telefonen med Outlook sådan at man får SMS’erne over på PC’en?
Avatar billede nielle Nybegynder
03. februar 2009 - 17:58 #1
Ja-ja, da.