Avatar billede diabolikdk Nybegynder
14. august 2008 - 17:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drivere til Netkort på HP Compaq d530 SFF?

Hej.

Ved ikke lige om det er rette forum at spørge eller må den bare flyttes til rette sted.
Jeg kan ikke finde drivere til netkortet som virker til en HP Compaq d530 SFF.
På HP's side med drivere til den model er der flere Netkort drivere, jeg har så hentet alle dem som ikke er "WiFi" og prøvet at installere, men netkortet vil ikke "acceptere" dem.
Nogen der har en idé hvilke drivere jeg kan bruge?
Netkortet sidder på selve motherboardet og kan ikke lige se hvad det er for noget "netkort" der sidder på mobo.

Takker i forvejen.
Avatar billede peet-49 Novice
14. august 2008 - 17:06 #1
www.hp.dk se under support og download.
Avatar billede diabolikdk Nybegynder
14. august 2008 - 17:12 #3
Hej.
Der har jeg været og som jeg skrev på indlægget har jeg hentet og prøvet de drivere, men ingen virker.
Derfor jeg spurgte om nogen kendte lige de drivere der skal bruges.
Avatar billede diabolikdk Nybegynder
14. august 2008 - 17:19 #4
Ok.

Ved igen at hente Broadcom drivere, fik jeg dem installeret.
Takker.
Avatar billede peet-49 Novice
14. august 2008 - 17:34 #5
Selv tak.