Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
17. august 2008 - 17:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ASUS WL-500g Premium

Hej.

Jeg overvejer at købe ovenstående router. Jeg har læst bedømmelserne som brugerne har skrevet inde på edbpriser.dk og de ser ikke ligefrem gode ud.

Dog roser folk routeren hvis man ligger et andet firmware ind. Mener de hedder DD-Wrt og OpenWrt.

Jeg skal bruge denne type router da man kan koble sin eksterne HD på, hvilket jeg synes er enormt smart.

Det jeg vil spørge om her er: Har nogle af jer erfaringer med denne router? Godt/Skidt? Virker routeren godt med en anden firmware installeret?

Alternativet en anden router med USB porte.

Alt information kan bruges :)

/Morten
Avatar billede bjarkeml Nybegynder
02. september 2008 - 22:08 #1
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
17. december 2009 - 10:31 #2
Lukket