Avatar billede mulemule Nybegynder
18. august 2008 - 22:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Volumen alt for lav.

Hej.

Jeg hjælper en med en thinkpad r60 .

Hendes lyd er alt for lav, selvom man skruer op til max alle steder.

Er der et trick således at man kan tvinge lydvolumen højere op ? , jeg tror sagtens at højtalerne kan tåle højere lyd.

Mvh
Avatar billede milter Ekspert
18. august 2008 - 22:48 #1
Hej mule.

Jeg tror, der er en del, der venter på respons fra dig i disse spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=mulemule  ;-)
Avatar billede Beach Mester
19. august 2008 - 00:43 #2
101 ? der ikke er lukket. Det må da være rekord!!
Nogle der kan komme med nogle brugere på E der har flere point ude?

//Beach
Avatar billede Beach Mester
19. august 2008 - 00:47 #3
Og så er de ældste over 3 år gamle:-)
Det må sgu da være en joke det her eller hvad?

Jeg vil kraftigt opfordre andre brugere på E til IKKE at hjælpe denne bruger da han da helt klart har misforstået hvordan E fungere.......

//Beach
Avatar billede mulemule Nybegynder
19. august 2008 - 16:18 #5
Hej.

Problemet skyldes jo at folk svarer i kommentarer, af mystiske årsager.
Ved godt at denne procedure med tiden er blevet indbygget i vedledningen til eksperten.

Gider ikke diskutere sagen. Lukker.

Undgå venligst at spam mine spm, og få jer et liv istedet for.
Avatar billede mulemule Nybegynder
19. august 2008 - 16:32 #6
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_2=on&spm_creator=mulemule&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

2 stk spm med svar som ikke er afvist eller accepteret. I må vist have fat i en admin for at komme videre i den her sag.

Med venlig hilsen
19. august 2008 - 16:50 #7
Burde egenlig lade dig sejle i din egen så - men hvad er det i http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar som du ikke forstår ???