Avatar billede sessa Nybegynder
20. august 2008 - 17:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke køre .swf-fil

Jeg ved absolut intet om Flash, så måske spørger jeg dumt:

Jeg spiller et lille spil på nettet, og man kan downloade spillet, står der. Det gjorde jeg - og fik hentet en fil hjem med endelsen .swf

Dobbeltklikkede, men Windows kunne ikke køre den. Så hentede jeg Adobe Flash Player, men den kører stadig ikke. Så nu er det jeg spørger: Er det ikke meningen, at man skal kunne køre sådan en fil på sin egen computer - og hvis det er, hvad gør jeg så?
Avatar billede andersbro Nybegynder
20. august 2008 - 19:32 #1
Prøv at smide filen ind i en browser
Avatar billede sessa Nybegynder
20. august 2008 - 19:44 #2
Ha! Så simpelt var det! Nå, jeg sagde jo, at jeg ikke anede noget om Flash...

Mange tak for hjælpen - lægger du et svar?
Avatar billede andersbro Nybegynder
20. august 2008 - 19:49 #3
Det var så lidt...