Avatar billede max-payne Nybegynder
24. august 2008 - 20:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvordan brænder jeg en mp4 fil som dvd

hvordan brænder jeg en mp4 fil som dvd så den kan afspilles i en almindelig dvd afspiller
24. august 2008 - 22:23 #1
Jeg bruger http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ til den slags; kan håndtere diverse formater...
Avatar billede max-payne Nybegynder
02. januar 2009 - 01:55 #2
ok,tak
Avatar billede max-payne Nybegynder
02. januar 2009 - 01:56 #3
læg et svar hvis du ønsker point
02. januar 2009 - 06:17 #4
Ping...
Avatar billede max-payne Nybegynder
29. januar 2009 - 06:49 #5
lige et lille tillægs-spørgsmål:
Kan de så afspilles i en almindelig dvd-afspiller ???
29. januar 2009 - 06:59 #6
Jeps - sådan har jeg oplevet det hidtil...
Avatar billede max-payne Nybegynder
15. februar 2009 - 06:09 #7
det link du gir mig i dit første indlæg laver vandmærke midt i filen når den convertes, det kan jeg ikke bruge til noget.
det er ikke noget problem at converte mp4 til vob-format, problemet ligger i at brænde vob-filerne så de kan ses på en alm. dvd adspiller
15. februar 2009 - 11:53 #8
... du skal købe/skaffe købe-versionen af nævnte http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ ...
Avatar billede max-payne Nybegynder
09. marts 2009 - 15:30 #9
nææ, jeg skal ikke købe noget som helst. Sådanne programmer findes gratis på internettet, det er bare lige med at vide hvor de findes.
i øvrigt kan vso-software ikke brænde filerne så de kan afspilles på en almindelig dvd-afspiller.
Så det duer ikke.
Avatar billede max-payne Nybegynder
27. april 2009 - 12:23 #10
nå ingen videre hjælp
27. april 2009 - 16:57 #11
PS: Nævnte http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/ har jeg brugt flere gange til alm. fysisk DVD = OK ...
Så det dur' altså...
Avatar billede jonasbgebjerg Nybegynder
25. november 2012 - 19:22 #12
Hej, der er meget nemt at brænde en MP4 fil til DVD kvatiltet, så den kan afspilles i en normal Harald-nyborg DVD asfpiller. Download programmet Freemake video converter. (http://www.freemake.com/free_video_converter/) Super nemt at bruge, gratis og mange forskelige fil formater ;)