Avatar billede lklingenberg Nybegynder
25. august 2008 - 09:36 Der er 1 løsning

Redigering af WordPress filer

Hi E,

Er ikke sikker på kategorien, men prøver denne...

I WordPress kan man oprette en række kategorier for indslag. På forsiden oplistet så i datorækkefølge de seneste indslag fra alle kategorier. Via webinterfacet kan man editere i php-filerne. Er der nogen der ved om og i givet fald hvordan man editere i forside udtrækket, således at man kun trækker nogle bestemte kategorier ud (dvs. nogle bestemte id-numre)?

/Lars
Avatar billede lklingenberg Nybegynder
25. august 2008 - 11:00 #1
Fandt det selv. Det ligger i Main Index Template under Design -> Temaredigering. Her kan man editere hvilke kategorier, man vil have med.

Fandt bl.a. hjælp her: http://codex.wordpress.org/The_Loop