Avatar billede starknight_is Nybegynder
26. august 2008 - 01:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er det lige: TDC smider alt crap over til MS?

Hej Alle sammen!
Måske er der et par TDC fuckheads derude, det ville glæde mig!
1. Hvorfor er det lige at når de hører ordet "Outlook", de smider kunderne til MS support ?
2. En kunde ringer til TDC og siger han hverken kan sende eller modtage, han bliver sendt til MS og vi konstaterer at hans netkort virker, men der er NADA hul til internettet!
3. kunder der ikke kan sende bliver sendt til MS med forhåbning om at vi kender deres passwords til mail adressen??
4. TDC kunder sendes til MS fordi de har office outlook og ikke kan huske deres skide password ??
5. TDC kunder sendes til MS fordi de har Windows Mail og stadig ikke kan huske deres fucking password ??

listen bliver ved og ved .. TDC må enten være en flok idioter eller også fatter de bare ikke en skid!

jeg gætter på begge dele .. med en max AHT på 2 min. så skal i åbenbart være jordens største røvhuller uden lige !!!...

Hvis nogen kan komme med en super forklaring hvorfor MS skal tage TDC's crap kald... så ligger der 200 point klar!!
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2008 - 02:01 #1
Det kunne jo tænkes, at dette spørgsmål er en joke?
Det vælger jeg altså at tro....

For, hvis starknight_is    er ansat i MS support, kan jeg godt forstå at MS er udsat for en del kritik.

Det er i hvertfald meget langt fra en ønskelig tone i et support-center.
Avatar billede w13 Novice
26. august 2008 - 08:24 #2
Du skulle nok hellere ringe og spørge dem, så de er klar over problemet. Og håbe på, at de ikke omstiller dig til MS. =)
Avatar billede peet-49 Novice
26. august 2008 - 08:49 #3
Paasword til mailprogram sendes nu til dags med posten fra TDC, det andet kan jeg ikke genkende fra TDC.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
26. august 2008 - 10:59 #4
starknight_is: Har du tænkt på hvor mange der også kommer den anden vej?

Jamen microsoft siger at det er mit internet der er skyld i mit work fucker op.. eller whatever.. Der vil altid sidde nogle uvidene aber som ikke kan/vil gøre deres arbejde ordenlig! Uanset hvilket firma i disse størrelser vi omtaler!!

Så tag en kiks og slap en smule af!
Avatar billede starknight_is Nybegynder
26. august 2008 - 12:31 #5
tag det med et gran salt, det var nu mest for at få lidt afløb på frustration.
så tag den bestemt ikke helt så seriøst.