Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. august 2008 - 10:38 Der er 8 kommentarer

IP MAC Spoofing

jeg har en lejet server som har følgende problem har jeg fået oplyst, men hvem ka oversætte denne fejl til DK:

IP MAC Spoofing
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2008 - 10:42 #1
I hvad forbindelse ?
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. august 2008 - 11:08 #2
tjaa, den har været nede i nat og har bare fået denne besked:

the Problem was caused by an IP MAC Spoofing which comes from your server
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. august 2008 - 11:08 #3
I have started this Server into our Rescue System please pay attention to this problem.
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2008 - 11:39 #4
Så er der vil en fejl så det ser ud som om at MAC eller IP adressen er spoofed
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2008 - 11:41 #5
Tjeck for snavs på maskinen
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. august 2008 - 11:53 #6
jeg forstår ikke hva du skriver
Avatar billede leif Seniormester
26. august 2008 - 11:54 #7
Hvad forstår du ikke ved: "Tjeck for snavs" ?

En anden mulighed er vil også at høre din udbyder om hvad de mener med det ?
Avatar billede jhkl Nybegynder
26. august 2008 - 15:19 #8
Snavs, uønskede programmer eller for mange nullermænd i netkortet?