Avatar billede bjering Nybegynder
27. august 2008 - 06:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ExRichTextBox fjerne første linie når linier er max

Hejsa Eksperter.

Sidder her med et problem jeg ikke helt kan få til at fungere.

Har lavet noget chat system, med smilies osv med

http://www.codeproject.com/KB/edit/csexrichtextbox.aspx

men, jeg har så at jeg helst gerne vil kun vil have maks 100 linier i min chat, så skal den første linie fjernes, og jeg har prøvet en hel masse, men det vil ikke virke..

Nogen der kan finde ud af hvordan man kan gøre det, ville det hjælpe mig en del, da jeg har prøvet i timer efter timer at gøre det.

På forhånd tak :)
Avatar billede bjering Nybegynder
27. august 2008 - 19:11 #1
opdateret til 200 points da jeg virkelig har brug for en løsning.
Avatar billede bjering Nybegynder
28. august 2008 - 01:20 #2
Slet ingen ?

Jeg har lige prøvet idag igen, kan bare ikke få det til at funke.
Avatar billede bjering Nybegynder
28. august 2008 - 06:50 #3
nevermind så.. :o
Avatar billede bjering Nybegynder
28. august 2008 - 06:51 #4
DOH! afviste mig selv.. dumhed 1.0.1