Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. august 2008 - 08:46 Der er 3 kommentarer

4 skærme - 1 slideshow på hver skærm?

Halløjsa

En af mine venners venner har købt en computer til en forretning med gfx kort til 4 skærme. Han ønsker så at hver skærm skal så med hver sin præsentation af noget.

Vi er lidt i tvivl om han ønsker det skal være fx. powerpoint eller om det skal være billede slideshows.

Men er der noget software der kan gøre dette eller er det bare og starte en powerpoint på hver skærm?

Hvis det er billeder han ønsker der skal køre, altså 1 slideshow pr. skærm, er der så noget software der kan gøre dette eller?

Det er vist til Windows platformen.

På forhånd tak
Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. august 2008 - 08:46 #1
Har lige fået af vide at det er powerpoint præsentationer.
Avatar billede poha66 Nybegynder
28. august 2008 - 16:10 #2
i princippet ja !
Du skal dog lige være OBS på den software der følger med skræmkortet.
Typisk kan man lave forskellige opsæt. F.eks. at den blot opfatter alle skærme som - sammnehængede, ved siden af hinande osv.
Har aldrig prøvet med 4 , men med 2 - men i princippet mener jeg XP kan klare op til 16 skærme, hvis man ellers kunne få plads til alle de nødvendig kort.
'
Avatar billede boneardt Nybegynder
11. februar 2009 - 15:16 #3
hej

Powershow kan gøre netop det
http://officeone.mvps.org/powershow/powershow.html