Avatar billede djmaster Nybegynder
01. september 2008 - 17:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny mobil (klap telefon)

Min højt elskede Samsung e330 gik i stykker i weekenden, så jeg må have mig en ny mobil telefon. Men det er jo en jungle derude med alle de forskellige modeller.

Jeg har nogle enkle krav til mobilen.

1. Det skal være en klap telefon
2. Den skal helst ikke være større end min gamle samsung (4.1 cm x 2.3 cm x 8.7 cm). Så en nokia 6131 og den er altså for bred (4.8 cm x 2 cm x 9.2 cm)
3. Den skal helst kunne bruges som mp3 afspiller (hukommelses udvidelse med micro sd-kort eller lign. er helt fint.
4. Den skal være bedre til håndtering af MMS beskeder end min samsung, for det kunne den ikke altid finde ud af.

Ellers er jeg åben for forslag.

evt. nogen der ved om en nokia 2760 kan bruges som mp3 afspiller? kan ikke lige gennemskue om man kan udvide dens hukommelse med et sd-kort!
Avatar billede superwulff Nybegynder
01. september 2008 - 18:35 #1
Jeg har en Nokia 6555 klap telefon.

Den kan afspille MP3-filer og sende/modtage MMS og meget andet - Den har et 1.3 mp kamera og en intern hukommelse på 30 mb, kan udvides med Micro-SD

Den koster ca 1200,- uden abb. målene er 99,6 x 44,3 x 19,6 mm,

Du kan se billede+specs på
http://www.pixmania.com/dk/dk/599310/art/nokia/6555-sort.html?form=60#tech-specs
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2008 - 20:27 #2
http://www.elro.dk/webshop/vare.asp?id=2337

Ja det koster den fra ny :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2008 - 20:27 #3
Ahhh.. sorry.... troede du ville sælge ;)
Avatar billede sleeper Nybegynder
02. september 2008 - 09:23 #4
Hvad med den nye nokia 6600 fold
Den er godt nok 4,4 cm bred men det skulle vis være en fed telefon
Avatar billede inglenook Praktikant
02. september 2008 - 10:09 #5
Kan varmt anbefale Nokia 6500 Slide. Ikke den nyeste tlf., men virker rigtigt godt. 3.2Mb kamera der tager (meget) bedre billeder end konens paa 5Mb. Tager SD kort op til 2Gb.
Avatar billede inglenook Praktikant
02. september 2008 - 10:12 #6
Avatar billede djmaster Nybegynder
02. september 2008 - 18:14 #7
Tak for input. Altid rart at få erfaringer fra andre.

Jeg lader spørgsmålet stå åbent et par dage endnu, så jeg kan få flere input. Men lig bare et svar jer der har foreslået en mobil.
Avatar billede inglenook Praktikant
02. september 2008 - 18:43 #8
jeg springer over
Avatar billede superwulff Nybegynder
02. september 2008 - 21:28 #9
gør jeg også
Avatar billede sleeper Nybegynder
08. september 2008 - 14:35 #10
har du fundet en telefon du kunne bruge?
Avatar billede djmaster Nybegynder
08. september 2008 - 17:15 #11
Ja, det blev dog ikke nogen af dem i foreslog.
Det blev dog en Nokia som I alle var glade for, men det blev ikke nogen klap telefon. Fik tilbudt en brugt nokia 6233 til en god pris og så slog jeg til. Min lillebror har en magen til som han er meget glad for, og jeg synes sådan set at det er en rigtig fin mobil.

Tror jeg blev enig med mig selv om at min gamle samsung var den eneste klap mobil med et attraktivt design. Så begyndte også at kigge på "almindelige" mobiler.

Men det var super at få jeres inputs.