Avatar billede blanken Praktikant
07. september 2008 - 01:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stilfuldt monogram søges

Hey Eksperter

Kan du lave et stilfuldt monogram med bogstaverne AB?

Eller måske et link så jeg måske selv kan arbejde videre med dette. Har prøvet lidt selv, men syntes bare ikke, at jeg har disse evner.

Bogstaverne må gerne "røre" hinanden, men intet krav.
Avatar billede ebea Ekspert
07. september 2008 - 08:23 #1
Du må definere lidt mere, hvad retning af skrifttyper du ønsker, og så et sted at sende eventuelt forslag.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2008 - 12:57 #2
Du må gerne give lidt mere, skal det være feminint eller maskulint, skal der være farver involveret eller kun sort/hvid.

Hvad står det her AB for? og i hvilken sammenhæng skal det benyttes?
Avatar billede blanken Praktikant
07. september 2008 - 18:09 #3
Det må gerne være feminint og i sort/hvid. Det skal benyttes til et personligt stempel og AB er nogle initialer.

Kan desværre ikke levere eksempler.
Avatar billede blanken Praktikant
07. september 2008 - 18:11 #4
Når jeg siger feminint så skal det altså ikke være overfyldt med "krusseduller", da jeg gerne vil beholde det stilfulde.
Avatar billede blanken Praktikant
07. september 2008 - 18:19 #5
Måske i stil af dette : http://myweddingreceptionideas.com/page.asp?id=8 kig på monogram 35-S eller SMC1 - hvis det så er muligt, at fjerne nogle af "krussedullerne"
Avatar billede blanken Praktikant
05. oktober 2008 - 23:03 #6
ØV