Avatar billede elne Nybegynder
08. september 2008 - 13:52 Der er 4 kommentarer

PHP programmør søges (freelance)

Vi har et unikt projekt som vil skabe en stor kundekreds for internetbrugere.
Projektet handler om auktion, og derfor vil det være vigtigt for os, at vi finder en programmør som kan opfylde vores ønsker.
Du skal kunne PHP og lave en brugerbase så vi kan håndtere vores kunder via et adminpanel.
Projektet giver 5.000 kr. kontant + 20% af indtjeningen de første 3 mdr.
Vi har et reklamebudget på godt 60.000 kr. de første 3 mdr. så her vil du få mulighed for at score kassen på de 3 mdr.

Er du interesseret i at høre nærmmere og kan levere et færdigt produkt inden d. 10. okt. 2008 er vi meget interreseret i at høre fra dig!

Design og layout at færdiggjort, vi mangler bare programmeringen.

Funktioner:

Lille auktion system (kun bud)
Bruger system
Mail funktion (valideringsmail, slutmail ved auktioner, massmail og enkelte mail til brugere)

Du kan kontakte os på msn: martinelne@hotmail.com
Eller via mail: martinelne@hotmail.com
Avatar billede g1um Nybegynder
08. september 2008 - 15:53 #1
Du er klar over at man ikke får mere end 10 timer hos en dygtig programmør for 5K?

Skriver med det samme at X % af indtjeningen er en myte
Avatar billede saucer Nybegynder
09. september 2008 - 12:55 #2
Tja og når man skal betale 40% til staten så er 5k intet.

Btw måske skulle i satse på at bruge flere penge på at udvikle systemet. 60k er ingen penge til eklamebudget så måske tage 50% af dette budget og invistere dem i udvikling, så er jeg sikker på at i vil få et godt og gennemførert resultat.
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. september 2008 - 14:21 #3
Ja og så de sidste 30.000kr af reklamebudgettet til online markedsføring, så er vi ved at være der :)
Avatar billede saucer Nybegynder
11. september 2008 - 00:08 #4
så fik vi fucked hans indlæg helt op hehe. Sorry