Avatar billede vessel Nybegynder
12. september 2008 - 09:38 Der er 1 løsning

Langsom DOS-afvikling.

Et firma har fået udskiftet en gammel Novell-server ud men en ny SBS2003-server.
Problemet er at på den nye server afvikles dosprogrammet langsommere end på den gamle. Der er ofte lidt ventetid på opdateringen af skærmbilledet.
Programmet ligger på serveren, og brugerne har mappet netværksdrevet og kører programmet derfra.
Kører man programmet direkte på serveren via fjernskrivebord kører det perfekt.
Hvor pokker skal jeg lede efter fejlen?
Avatar billede vessel Nybegynder
30. oktober 2008 - 22:01 #1
Lukker