Avatar billede 12tri Nybegynder
16. september 2008 - 00:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Marginopstæning på forside i rapport

Hej, jeg har i en rapport importeret en forside (PDF-fil). Jeg vi gerne på forsiden af min rapport, og kun på denne side, anvende en margin på 0 i alle retninger, således at den importerede fil fylder hele siden.

Hvorledes gøres dette?
På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 00:08 #1
Hvad er det du indsætter?

Hvis det er et billedet kan man anvende et trick med eso-pic
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. september 2008 - 06:48 #2
Det er en PDF-fil. Indholdet af min forside.tex fil er følgende:

\thispagestyle{empty}
\begin{figure}
\includegraphics[width=1.00\textwidth]{front.pdf}
\end{figure}

Denne tex-fil includer jeg herefter på første side i min rapport.

Med den nuværende kode bliver front.pdf skaleret til 100% af tekstbredden.
Jeg vil gerne have front.pdf skalerer, så den fylder hele min forside.

Håber det forklarer det.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 10:34 #3
(1) du skal ikke bruge figure environmentet her, det er unødvendigt

(2) anvend pdfpages pakken og

\includepdf[pages=1]{front.pdf}
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. september 2008 - 17:52 #4
Præcis hvad jeg søgte.
Tak!
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. september 2008 - 17:53 #5
Læg venligst et svar.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 18:22 #6
et svar
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2008 - 21:16 #7
tak for points